بزرگترین سایت خرید اینترنتی عطر و ادکلن

ادکلن زنانه چنس چنل، خرید ادکلن زنانه چنس چنل، سفارش ادکلن زنانه چنس چنل، ادکلن دخترانه، عطر پرفروشادکلن زنانه چنس چنل (Chance Chanel) محبوبترین و دلپذیرترین رایحه زنانه در جهان از بهترین تولید های کمپانی محبوب چنل مخصوص خانوم های مشکل پسند

بهترین ادکلن برای کادو به دختران جوان،سفارش ادکلن چنل چنس

ادکلن زنانه چنس چنل (Chance Chanel)

محبوبترین و دلپذیرترین رایحه زنانه در جهان

از بهترین تولید های کمپانی محبوب چنل

مخصوص خانوم های مشکل پسند و خوش سلیقه

با بسته بندی اورجینال و شکیل


قیمت : 42000 تومان


 

ادکلن چنس چنل یکی از پر فروشترین ادکلن های زنانه در دنیاست که همواره طرفداران بسیار مشهوری داشته است. این ادکلن با ماندگاری بالاکه بوی زیبای آن شما را مسحور خود خواهد کرد.
ادکلن دخترانه بی نظیر Chance Chanel مخلوطی است از طراوت و تازگی و خنکی رایحه ی لیمو و گل سنبل ایرانی همراه با گرمی و تندو تیزی و منحصر به فرد بودن رایحه ی عنبر و نعنای هندی و گل یاسمن که یک ترکیب منحصر به فرد و شگفت انگیز را به وجود اورده است. رایحه ی خوب این عطر به طور ماهرانه ای، هر لحظه باعث جذابیت بیشتر شما برای دیگران می شود و این تغییر در دیگران شما را شگفت زده خواهد کرد. با استفاده از این محصول هر لحظه خواهید فهمید که این یک محصول منحصر به فرد است.

قیمت : 42000 تومان



ویژگی های محصول:


عمر محصول : 12 الی 16 ساعت
قدرت خوشبویی: عالی 
پیشنهاد استفاده : روز و شب
مناسب برای : زنان
سن مصرف : تمام سنین
بو: ملایم و شیرین
فصل: چهار فصل



مشخصات محصول:


نام ادکلن : Chance
شركت تولید كننده : Chanel
كشور تولید كننده : فرانسه
حجم : 100 ML
نوع غلظت اسانس ادکلن: Eau de Perfume



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 42000 تومان